SEO & Google AdWords
Ring på: 22 14 57 38

Blog

9 myter om landingssider og Quality Score

Som jeg tidligere har skrevet om, er Quality Score en af de vigtigste parametre i en AdWords kampagne. Den har stor indflydelse på din annonces placering i søgemaskinen og prisen pr. klik, du kommer til at betale. Den bestemmes ud fra 3 elementer: * CTR * Relevans

Læs Mere

Sådan finder du flere relevante søgeord med Übersuggest

Når man skal finde nye søgeord til indhold til sin hjemmeside, kan man godt løbe lidt tør for ideer en gang i mellem. Og desværre er det ikke altid at Googles keyword tool kommer med alle de synonymer og ideer, man har brug for. Så hvad kan

Læs Mere

AdWords annonce optimering – 6 elementer du bør teste

Alle der følger med i min blog ved, at jeg går meget op i at teste og optimere, når det drejer sig om Google AdWords. Det er nemlig i detaljen og i optimeringen, at man for alvor kan få en god ROI ved annoncering med AdWords. Desværre

Læs Mere

Sådan laver du en søgeordsanalyse

Hvad enten du forsøger at lave søgemaskineoptimering på din hjemmeside eller er ved at starte en AdWords kampagne, så er det altid klogt at starte med en søgeordsanalyse. En sådan analyse skal klarlægge hvilke søgeord, du vil forsøge at ramme i din kampagne og hvilke resultater, du

Læs Mere

SEO optimering af den perfekte side

Jeg skrev forleden en artikel om SEO tekster, der har affødt et par e-mails med nogle kommentarer. Og nogle kommentarer som de pågældende ikke ville skrive i kommentarfeltet. Fair nok. Men et af kritikpunkterne til min artikel var, at når man nu ikke skulle købe de såkaldte

Læs Mere

SEO tekster – Skriv til brugeren i stedet for

Der er mange, der efterhånden har fundet ud af, at har man det rigtige indhold med de rigtige tekster på sin hjemmeside, så har man større sandsynlighed for at komme til tops i Google. Det er der ikke noget nyt i. Men samtidigt med denne forståelse er

Læs Mere

5 tips til bedre konvertering på landingpages

En landingpage er, som navnet antyder, en side, som potentielle kunder lander på efter at have klikket på en annonce eller anden opfordring. Annoncen eller opfordringen kan være placeret i en e-mail, på en hjemmeside – evt. din egen – i Googles søgemaskine (AdWords) eller andre steder.

Læs Mere

Kom i gang med Remarketing i AdWords

Remarketing er en funktion i Google AdWords, som de fleste er uvidende omkring, overser eller bare ikke er kommet i gang med endnu. Og det er ærgerligt for remarketing kan medvirke til at øge konverteringerne på en hjemmeside og det uanset om man har salg eller leadgenerering

Læs Mere

Nu kun 7 resultater på side 1 i Google

Måske har du også lagt mærke til det? Men i en lang række tilfælde er Googles søgemaskine begyndt kun at placere syv organiske resultater på side 1 i stedet for de normale 10 resultater. I følge SEOMoz har Google løbende haft færre resultater end 10 på forsiden,

Læs Mere

Vildmedvin er Danmarks mest synlige hjemmeside på vinmarkedet

I Agilitors netop offentliggjort analyse – Vin Search Marketing Rapport – gennemgår vi markedet for vin i søgemaskinerne, først og fremmest Google. Først har vi fundet de mest anvendte søgetermer, som folk bruger, når de søger efter vin-relaterede produkter og informationer i Google. For at finde disse

Læs Mere