SEO & Google AdWords
Ring på: 22 14 57 38

Content Marketing

SEO tekster – Skriv til brugeren i stedet for

Der er mange, der efterhånden har fundet ud af, at har man det rigtige indhold med de rigtige tekster på sin hjemmeside, så har man større sandsynlighed for at komme til tops i Google. Det er der ikke noget nyt i. Men samtidigt med denne forståelse er

Læs Mere

Indhold er det vigtigste element i SEO

Google justerer løbende sin søge-algoritme for at give brugerne de bedste søgeresultater på hver enkelt søgning og for at komme manipulation af resultaterne til livs eller i hvert fald få skåret ned på dem. Inden for de sidste par år har der været et par store opdateringer,

Læs Mere

Leadsite eller minisite – hvad er det?

Søgemaskineoptimering er et spørgsmål om at lave en forbindelse mellem det, der bliver søgt efter (søgeterm) og så noget fantastisk og unikt indhold, der ikke findes bedre på nettet. Der skal altså fokuseres på søgeord og indhold i enhver god SEO indsats. Der findes så en række yderligere

Læs Mere

Salget af ebøger overstiger salget af trykte hos Amazon

Skiftet i retning af et mere digitalt medieforbrug er lige blevet mere konkret. Sidste torsdag rapporterede Amazon.com, at de efter kun fire års salg af ebøger nu sælger flere ebøger end trykte bøger. Og det omfatter ikke engang de gratis ebøger, som Amazon også distribuerer! Lægges de til vil det give en endnu mere overbevisende statistik. Ifølge Amazon,

Læs Mere

Content Marketing Strategi

Da jeg var sælger i Hewlett-Packard i starten af 90’erne var vi vilde med at sende brochurer og produktinformationer til kunder og potentielle kunder. Det var (stort set) den eneste måde kunderne kunne få information på, så vi vidste at de på eller andet niveau var interesserede

Læs Mere